Μετά τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Ροδόπης στις 6/5/2021 ανακοινώνονται τα οργανικά κενά και οι υπεραριθμίες σχολικών μονάδων γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής.

Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου/ειδικότητας που ανήκουν οργανικά σε σχολείο όπου διαπιστώθηκε υπεραριθμία, να δηλώσουν αν επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, μέχρι και την Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 και ώρα 15:00. Εκπαιδευτικοί που δε θα υποβάλουν δήλωση θεωρείται πως δεν επιθυμούν να κριθούν υπέραριθμοι.

Οι δηλώσεις θα αποσταλούν αποκλειστικά με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο mail@dide.rod.sch.gr

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε ενημερωθείτε από τα επισυναπτόμενα έγγραφα.

***Στον πίνακα κενών σε ώρες έχει γινει αλλαγή σε κελί που σημειώνεται με κίτρινο*

pdfΑνακοίνωση464.89 KB

pdfΠίνακας κενών και υπεραριθμιών (σε άτομα)146.16 KB

pdfΠίνακας κενών ειδικής αγωγής91.4 KB

pdfΠίνακας κενών και υπεραριθμιών (σε ώρες) *ΝΕΟ*178.79 KB

docxΈντυπο δήλωσης υπεραριθμίας19.1 KB

 

Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το επισυναπτόμενο αρχείο.

pdfΑνακοίνωση - Χρονοδιάγραμμα153.04 KB

Η Ομάδα Λογικής του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης διοργανώσει τον “3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γρίφων, Λογικής και Μαθηματικών: Πρωταγόρας ο Αβδηρίτης”. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές που φοιτούν σε όλες τις τάξεις των Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας. Λόγω της υγειονομικής κρίσης ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε μία μόνο φάση το Σαββατοκύριακο 22-23 Μαΐου 2021 διαδικτυακά. Οι διαγωνιζόμενοι μαθητές θα κληθούν να απαντήσουν σε γρίφους λογικής και μαθηματικών σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Ημερομηνία Ώρα* Βαθμίδα
Σάββατο 22 Μαΐου 2021 11:00 – 13:00 Διαγωνισμός Γυμνασίων
Κυριακή 23 Μαΐου 2021 11:00 – 13:00 Διαγωνισμός Λυκείων

  • Η ώρα διεξαγωγής του διαγωνισμού έχει αλλάξει σε σχέση με αυτήν που αρχικά είχε ανακοινωθεί. Λόγω της ιδιαίτερης φύσης του φετινού διαγωνισμού, οι μαθητές θα διαγωνιστούν ατομικά. Οι πέντε μαθητές από κάθε βαθμίδα (Γυμνάσιο, Λύκειο) που θα συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία θα παραλάβουν τιμητικούς επαίνους.
  • Για την εγγραφή των μαθητών είναι απαραίτητο να ολοκληρωθούν και τα δύο παρακάτω βήματα έως την Παρασκευή 14 Μαΐου 2021.
    1. Υποβολή αίτηση συμμετοχής μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού: https://quizcontest.sch.gr/
    2. Αποστολή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. υπεύθυνης δήλωσης από τον γονέα-κηδεμόνα του/της μαθητή/μαθήτριας, στην οποία θα δηλώνεται ότι συναινεί στη συμμετοχή του παιδιού του στον διαγωνισμό.

  • Οι διαγωνιζόμενοι μαθητές θα ενημερωθούν αναλυτικά για τις λεπτομέρειες διεξαγωγής του διαγωνισμού (πλατφόρμα υλοποίησης κ.ά.) μετά το πέρας των αιτήσεων συμμετοχής στο e-mail που θα δηλώσουν κατά την εγγραφή τους. Περισσότερες λεπτομέρειες: https://quizcontest.sch.gr/
Βίντεο Προώθησης: https://www.youtube.com/watch?v=hEecCVGM9Sg
 

Ο Διευθυντής του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής

Από τη Δ/νση ΔΕ Ροδόπης ανακοινώνεται πίνακας με αριθμό παραιτήσεων ανά κλάδο. Υπενθυμίζεται πως υπάρχει δυνατότητα ανάκλησης των αιτήσεων παραίτησης εντός ενός μήνα από την ημερομηνία κατάθεσης και ως εκ τούτου ο πίνακας μπορεί να διαφοροποιηθεί μετά την 9η Απριλίου 2021.

pdfΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΝ94.02 KB

 

Στα πλαίσια του εορτασμού για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 η συνάδελφος κ. Καλλιόπη Χάιδου παρουσίασε στους μαθητές του 5ου Γυμνασίου Κομοτηνής μια εργασία με θέμα "Υπήρχε και πώς ήταν ο αθλητισμός στην Ελλάδα, πριν το 1821; Ποια ήταν η πορεία του μετά την ανασύσταση του Ελληνικού κράτους;"
Επισυνάπτουμε την εργασία αυτή, που μπορεί να χρησιμεύσει ως εκπαιδευτικοό υλικό στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής.

Συνημμένα:
pdfΚ. Χάιδου: Ο αθλητισμός στην Ελλάδα πριν από το 1821 και ως τα τέλη του 19ου αιώνα1.42 MB

Μαθαίνουμε Ασφαλείς - Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

safe-edu

Τηλεκπαίδευση

remote_edu

Κύλιση στην Αρχή
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com